sobota, 6 lipca 2013

Szyjemy czapki,szaliki,rękawiczki dla dzieci i mam-robimy zapasy na jesień i zimę.

Każda mama wie ,że kupno naprawdę fajnej czapki dla dziecka to nie lada wyzwanie.Można oczywiście zamówić cudną np. firmy next(moim zdaniem są śliczne)i wydać majątek,ale można także uszyć dziecku to wszystko samemu z tego co mamy w domu.
Ja na szczęście mam dziewczynkę i w sklepach jest o wiele większy wybór tych akcesoriów jesienno-zimowych niż dla chłopców, bo dla nich to już jest prawdziwa tragedia.
Postanowiłam nauczyć się wykonania czapek i kominów w tym niezawodnie jak zwykle pomógł mi wujaszek Google.
 Znalazłam kilka fajnych poradników, które zebrałam w jeden post dla mojej i waszej wygody. 


 1.Na początek kolorowe czapki dla najmłodszych. 
Wypróbowałam ten kurs i wyszło super.



Nie trzeba mieć maszyny do szycia tylko trochę chęci i niepotrzebne już koszulki czy swetry.

2.Super kominy uszyte z prostokąta. 
Dla podpowiedzi dodam, że 

1 cal =2,54 centymetra

Jak uszyć komin.



Prostokąt można zmniejszyć, aby dostosować jego wielkość do naszych potrzeb.


3. Smerfetki.

Tak popularne w tym sezonie czapki to tak naprawdę 15 minut roboty i stary sweter.

jak uszyć czapkę smerfetkę


zimowa czapka smerfetka


Można je uszyć z niepotrzebnego już  swetra i ozdobić kwiatkami czy pomponami.

Polecam kurs wideo który znalazłam na youtobie link poniżej!



4.Czapka z kwiatkiem.
Naprawdę fajny i prosty pomysł na nakrycie głowy naszej pociechy.



Jak uszyć czapkę.


5.Rękawiczki z kciukiem.

jak uszyć rękawiczki ze swetra.


6.Kolejna czapka tym razem cieplejsza.



Jak uszyć zimową czapkę.


7.Fajny szalik dla mamy.


Jak uszyć szalik.

8.Kapulusz.

Jak uszyć kapelusz.




9.Czapki dla bobasków.

Jak uszyć czapkę dla dziecka ze starego swetra.


10. Pomysł na ciekawy szalik.

Jak zrobić ciekawy szalik/komin.

11.Ciekawy pomysł na odnowienie starego szalika.

Jak zrobić szalik z kokardkami.
12.Czapka ze starej koszulki,  bardzo prosta do uszycia,cały kurs tutaj




Na koniec fajny sposób na zawiązanie szalika.



7 komentarzy:

  1. Super po prostu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne pomysły Gratuluje i zabieram się do szycia Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, bardzo fajne pomysły. Pozdrowienia dla autorki:) Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się ogromnie podoba. Jutro ruszam z czapeczkami. Są prześliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie to wszystko zebrane w 1 miejscu!! przyznaję, że zimą tego roku uszyłam czapkę z t-shirta, a o tym że "tak można" dowiedziałam się w tego wpisu :)

    szyciowaprzygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te zebranie wszystkiego. Na pewno wykorzystam nie jeden z nich na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super poradnik na szybko dla każdej zaradnej mamy;)

    A przy okazji zapraszam do siebie na konkursik http://paletapomyslow.blogspot.com/2014/11/konkursik-i-pomysy-na-prezenty-czesc-2.html

    Pozdrawiam cieplutko

    Kasia

    OdpowiedzUsuń