poniedziałek, 15 lipca 2013

Szyjemy SOWY- poduszki do tulenia:)

Bardzo podobały mi się te sowie poduchy dostępne w sklepach internetowych.Kupiłam fajny fioletowy materiał i w sobotę w zaledwie 1,5 godziny powstały dwie sowy:)

Wszyscy się z nich śmieją, ale mi się podobają.

Fajnie się na nich leży,są mięciutkie i wesoło wyglądają:)


Nie jest to wcale trudne!

Wycinamy z materiału szablon sowy- 2 sztuki. Kształt zależy od Twojej wyobraźni:)

Z filcu wycinamy aplikacje i doszywamy do naszej sowy.Ja dodatkowo ozdobiłam je satynowym kwiatkiem i tiulowa kokardką.

Na koniec zszywamy obie części ze sobą i wypychamy.

Wypełnienie jest antyalergiczne i pochodzi z allegro oczywiście:)
Jeden kg tego wypełnienia kosztuje 10 zł, a wystarczy na 5- 6 poduszek
 40 x 40 cm.

To moje fioletowe poduszki sowy :)


Poduszka sowa z kokardką.

Poduszki sowy.



Poduszka sowa z kwiatkiem.





Dla inspiracji dorzucam zdjęcia innych sów znalezionych w sieci:











3 komentarze: